Uppdate...

Hej hopp! Nu var det ett tag sen jag skrev nått i bloggen.. Har inte haft så mycket att dela med mig av. Men, eftersom dom flesta klagar över att bloggen inte uppdateras så tänkte jag skriva några rader så ni har nått att läsa ;) .

♥Gårdagen kommer förbli min lyckodag. 10/5 kommer förbli en av dom bästa! Tänker dock inte skriva vad det är för nått!♥

____________________________________________________________________________________________

Idag har jag inte gjort ett skvatt. Jag ligger pinsamt nog kvar i sängen. Natten var riktigt jobbig. Fick magkatarr vilket resulterade i att jag inte kunde sova. Men tillslut så somnade jag av utmattning vid 4 tiden... Fredrik kom precis hem nu efter en lång natts jobb. Han ska just krypa ner i sängen nu, så jag ligger kvar en stund till :).  Förövrigt, så fyller jag 20 om exakt 25 dagar! wihooo.

Ha det fint alla!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men Steffanie, hallå? Sådär kan du ju inte säga. Nu blir jag ju jättenyfiken :P

2009-05-11 @ 18:36:56
URL: http://alexandrakarlsson89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0