ooj!

Nu har det gått väldigt länge sen jag skrev sist, hamnade i någon bloggsvacka.. Inget speciellt har hänt sen sist. Jag och killen håller på och letar lägenhet för fullt och för tillfället är jag lägenhetsvakt åt maja som är på praktik, så anledningen till att jag inte bloggar är för att det inte finns något internet i lägenheten. Äntligen så har jag iaf vänt tillbaka mitt dygn. Det var riktigt kritiskt för mig där ett tag.. det gick så långt att jag tillslut inte somnade alls utan låg vaken till morgonen och då steg jag upp.. men efter den gången så har jag ansträngt mig och nu äntligen så ligger jag i sängen vid 23 tiden och stiger upp vid 10. Känns skönt!

Idag så har jag vart hos mamma och fikat. Nu är jag hemma och Fredrik städar lite i sitt rum. Ska snart tillbaka till Majas lägenhet och äta middag. Idag blir det spagetti,köttfärssås och vitlöksbröd. Sen ska jag lägga mig i ett varmt bad och fortsätta läsa boken "det ska bli ett sant nöje och döda dig" av Magdalena Graaf. Skit bra bok. Svårt att sluta läsa.. Läste över 80 sidor igår när jag badade.

Ska försöka blogga nästa gång jag är hemma, så det inte blir så stora glapp mellan alla inlägg.


Kommentarer
Postat av: Alex

Det ser jag fram emot :)

2009-04-03 @ 10:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0