Två veckor :) Dag 14

Shit pomfrits, nu är det två veckor sen jag började, grattis till mig!

En sak jag har tänk på hela dagen idag är hur mycket jag hatar snö... Är så trött på snön, nu vill jag ha vår!!!! Jag var ute och gick med mamma förut idag och jag var nog irriterad hela vägen för att snön föll ner under hela promenaden. Jag var helt blöt och jag kände att nu vill jag att snön ska smälta bort. Jag vill plocka fram mina ballerina skor och strosa lite sakta på stan.. Men nej nej, nu ska man ha vinterstövlar och mössa. Skit kul, not!

För
att se saken från den positiva sidan så kan man ju tänka på alla barn ute i sverige som har det skitkul nu när det kommit så mycket snö. Höra deras skratt i pulkabackarna gör att jag kan stå ut med snön, ett tag till iaf :)
Förövrigt så har dagen vart ok. Jag har bara varit så trött HELA dagen. Först så somnade jag i badkaret (ingen suprice) och när jag väl var uppe ur badet så somnade jag på sängen... det känns jobbigt att vara så trött hela tiden. Jag skyller på snön. Snön gör mig trött och besviken! Tycker inte om kyla. Jag vill bo i LA där solen lyser nästan jämt :) mmm!
 
Snart är det kalasdags! På lördag fyller syrster Bella 25 och då blir det partyparty :) sen om ca: 2 veckor (6 mars) så fyller min bästa Maja 20 år! Ska bli riktigt roligt :) !

Imorgon hoppas jag på mindre snö så jag kan ut och gå utan att vara bitter! Så nu håller jag tummarna...

God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0