Tacokväll utan läsk. Dag 15.

Just nu på Kanal 9 visas Jay Leno show. Jag skulle egentligen inte titta på TV för jag tänkte ju blogga... Men jag fastande som klistrad framför Leno. Hans kändisgäst var nämligen KEVIN BACON! Han är min tonårskärlek. Jag har sett alla hans filmer och alla är lika bra! Han är en otroligt bra skådespelare och hans röst är så hemligt mörk... Ska se hans nya film som kommer ut snart ;). Nog pratat om en kändis som BARA jag tycker är skitläcker!!! Alla jag känner tycker han är ful, men dom ser inte de jag ser!
Tonårskärlekar är speciella, även fast Fredrik är mannen i mitt liv och min prio 1:a, så är Mr. Bacon (väldigt roligt efternamn) en värdig andraplats tagare! hehe... Men nu bytte Fredrik kanal och på TV400 visas gamla avsnitt av Big Brother. Skitkul att se ju! Jag undrar varför Kanal 5 slutade med den serien?! Tråkigt tycker jag, en väldigt underhållande dokusåpa!


Idag
så vart dagen mysig. Den började helt oplanerad. Men Fredrik och jag gjorde bara lite spontana saker och det visades bli toppen! Jag och Fredrik har spenderat nästan hela dagen med mamma.:) Vi åt tacos och myste hela kvällen!(Första gången jag åt tacos utan någon smarrig läskedryck, känns riktigt bra :)) Imorgon blir det en mer planerad dag än vad denna har varit. Först så ska jag förmodligen träffa Natta, sen mitt älskade gudbarn Oliver och sen på kvällen blir det nog att träffa Maja :) Jag älskar när jag har saker att göra (iaf om det är roliga saker). Annars tycker jag om när dagen blir som denna. Man tror att man bara ska sitta hemma och ruttna bort. Men helt plötsligt så visar det sig att man ska äta tacos och bara ha en skön och slapp kväll :) Wonderful! 

Min
"bantning" går utmärkt. Jag har inte fallit för några frestelser idag. (inte någon annan dag heller för den delen). Men jag var bra sugen på att ge upp lite smått idag. Jag var så hungrig när vi var i affärn och köpte tacosen. Kändes som om livet inte var värt att leva när man inte fick äta vad man ville (i denna stund var det. godis,ostbågar,bullar,cocacola m.m) .Men så fort jag hade ätit så kändes det väldigt bra igen. Jag får INTE bli så hungrig igen. Det är då man kan fuska och då blir man bara besviken på sig själv, å det är ju aldrig bra!

Är lite svårt distraherad av Big Brother så detta inlägg blev ganska kort!

Jag uppdaterar som vanligt imorgon :) God natt ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

åh så mysigt med taco kväll :)

2009-02-25 @ 19:34:20
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0