Jag blir toookig! (Dag 2+3)


Äntligen... Jag har försökt logga in på min blogg hela kvällen/natten igår och har försökt länge nu.. Men tillslut så gav den med sig och lät mig komma in i värmen!

Min "bantning" går alldeles utmärkt! Men jag skulle nog inte kalla detta för bantning då jag symboliserer bantning med "hungrig hela tiden" eller "själv svältning", vilket jag inte gör! Det vore ju rena tortyren!


Efter jobbet igår åt jag en jätte god middag - Kycklingfilé, durumvete(med vitlökssmak, ett skit gott och nyttigt replacement för ris) och wokade thaigrönsaker :) Hur gott som hellst - och mätt blir man! Sen han jag inte göra så mycket mer igår eftersom jag var hemma vid åtta tiden... Somnade vid halv 4 tiden någongång. Fredrik han somna, vakna och gå till jobbet som började kl 4 innan jag kunde somna.. hehe!
_____________________________________________________________________________________________

Idag vaknade jag vid 12 tiden. Började dagen med att äta en otroligt god apelsin. Fick en otrolig apelsinnojja efter ha ätit den. Så det var bara att gå ner till ICA och köpa några till :D. I överigt så har dagen gått ganska segt. Vid 5 tiden bestämmde jag mig för att det var dags för middag! Det blev en otroligt god pasta sås (gjord på kycklingfilé, paprika&chilli i flytande form, matlagningsgrädde och vitlök) med spaghetti. Det var så gott, första gången jag lagar det. Så den tänker jag bjuda mamma på nästa gång det blir tillfälle :).

Sen spenderade jag hela kvällen hos min sötaste Maja, vi pratade,pratade och pratade - Det är vi bäst på! Men vi han klämma in en promenad också :) Nu ligger jag i sängen och tänkte ta mig i kragen, måste somna tidigare inatt, fredrik börjar jobba kl 4 i natt igen. Vill inte sitta framför datorn som igår när han går upp..Han måste ju snart börja undra varför jag int sover?!? hehe

Så har min dag sett ut..  Imorgon ska jag gå in till stan (ungefär 5 km) för att umgås med mammsen! I will update my day tomorrow -  det blir lättare så, då jag vet hur den slutade ;)

Take care! - Men Kom ihåg:  Det är utsidan ger insidan en chans, men det är insidan som ger utsidan sin glans !

Kommentarer
Postat av: syster yster Bellan

ÄNTLIGEN!!! välkommen till blogglivet=)

2009-02-13 @ 14:49:03
URL: http://gabriellaengvall.blogg.se/
Postat av: frida

men hallå steffi!haha fråga mig inte hur jag fann dig här, men av någon konstig anledning gjorde jag det =)!hur står det till?

2009-02-13 @ 21:32:43
URL: http://eenunderbardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0