Hur ska detta gå?

˜ ˜
Jag har sagt ett bra tag nu att bloggandet inte är min grej.. Mina systrar och några av mina vänner bloggar och jag tycker det är ett otroligt roligt och spännande sätt att läsa om allt som sker i deras liv..
Jag sitter nu i min säng med datorn framför mig (medans min pojkvän kämpar i sömnen för att få mer plats, men jag viker mig inte) och jag tänker på hur bra bloggen egentligen är! Jag har just nu i denna skrivandes stund två nära vänner som bosatt sig i London som aupairer. Jag och min ena londonvän ringde alltid varandra över en cigg, snackade skit och skrattade. Men nu när hon lever livet i london blir det inga fler sånna telefonsamtal. Nu låter det säkert som jag sitter här och är bitter, men nejnej!  Absolut inte. Jag ville bara få fram med detta att om inte bloggen hade funnits hade jag inte varit en del av hennes liv på samma sätt längre! klart hade vi kunnat höras över MSN eller melj. Men ändå, det hade inte vart samma sak. Nu vet jag dom små detaljerna i hennes liv som oftas utelämnas under mejlande eller chattandes. 
Ville bara klargöra det ;)

Jag sitter nu och funderar på vad jag kan skriva som kan göra min blogg intressant för er att läsa?!

Jag vet vad jag själv skulle vilja läsa om så jag får helt enkelt gå på min magkänsla.
Om ni googlar "banta" "smal" "tjock" så får ni en jävulskt massa träffar. Allt i denna värld handlar om att gå ner i vikt (och helst på snabbast tid möjligast)!
Så om jag läser på om detta heta ämne till imorgon så ska jag få fram vilka metoder som är populärast. Vilka metoder som lovar ett bra resultat , vilka viktklubbar/föreningar som finns och hur lång tid det tar att nå sin drömkropp! Jag uppdaterar imorgon när jag fått klart för mig vilka metoder som är mest lovande. Sen ska jag testa dom alla och se vilka som funkar och vilka som bara är rent skitsnack! Jag kommer alltså med detta göra min blogg till en testblogg. Hoppas många av er som läser tycker att detta ämne är intressant! Jag har själv många gånger hoppats på att någon ska testa alla bra bantningsgrejer och sedan komma med ett resultat så man vet vad man ska gå på liksom... Men vad är det dom säger?

Om ingen gör det åt en, så gör det själv... då vet du iallafall att det blir ett bra resultat ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Va glad jag är att du har börjat blogga gumman. Nu ska jag följa dig varje dag =) Älskar och saknar dig stumpan! Ps. jag är stolt över dig! Puss

2009-02-18 @ 00:42:32
URL: http://mthunberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0