En veckaaaa :) Dag 7

Oj,  vad tiden går fort! Nu har jag redan ätit Green tea+ i en vecka! Jag förstår att ni är nyfikna på om jag har gått ner något i vikt. Ärligt talat så vet jag inte det! Jag vägde mig när jag började, men tänker inte väga mig förens om några månader. Mycket mer roligare så! När allt detta är över så tänker jag lägga upp en "före" och "efter" bild på mig. Alla mina måttomkrets över kroppen osv... Så får ni avgöra själva hur ni tycker det har gått för mig! :) Så håll ut och fortsätt läsa, förhoppningsvis så är Green Tea+ riktigt bra grejer!  

Jag måste börja träna,träna,träna på rikitgt imorgon. Eftersom jag fortfarande har så otroligt ont i foten (efter skavsåret) så funderar jag på att gymma lite istället?! Det är så himla skönt och också väldigt för kroppen. Man kan inte bara bli smal, man måste bygga upp kroppen igen :P . Men jag tänker faktiskt göra mitt eget lilla gym hemma faktiskt! Jag har så mycket att göra imorgon, så det känns smidigast så! Tur som jag har (ibland) har fredrik en träningsmaskin hemma. Kommer tyvärr inte ihåg vad den heter.. Man typ springer med benen (såklart, dah) men samtidigt med armarna i rörelse! hehe, vet inte om ni fattar, men men :P . riktigt effektiva saker det finns!

 Dagen idag då... Vaknade vid tolv av att mamma kom in rummet och frågade om jag ville ha bacon och äggrör. ja, tack blev mitt svar! Men först måste jag ta Green Tea+!!! Sen kom flippis, min systers söta dotter! Unge, vilken liten clown du är ♥. När klockan blev runt 6 tiden åkte jag och handlade mat till mig och Maja. Vi lyckades äntligen göra maten god. Vi har alltid oturen att bränna maten, eller helt enkelt misslyckas med smak eller uteseende..  Vi lyckades äntligen vara så pass tysta att vi kunde se filmen vi köpte förra veckan. hehe, den var ganska bra! En riktigt AHA-thriller! (menas med att man blir förvånad av slutet, ett aha-moment!). Vid 23 tiden kom älsklingen och hämtade mig! han somnade ganska fort, han ska upp och jobba.. eller rättare sagt så har han redan gått upp och är nu i skrivades stund på väg till jobbet! Så nu sitter jag här själv och undrar om jag kanske ska sova? Hmm.. är ju inte speciellt trött! Men däremot så kommer jag vara det imorgon! Så jag säger :
God Natt nu bloggen!  

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gumman, kul att läsa lite vad du har för dig. Jag såg att du ringt igår, mitt under Mando! Jag ringer dig senare ikväll, ska precis knata bort till pappa och äta. Vi ses snart,

din blogg hamnar på min favoritlista btw.

PUSS

2009-02-16 @ 17:22:31
URL: http://www.strwaberryfields.blogspot.com
Postat av: frida

men nu gick du ju & la dig så där jätte tidigt igen =)!självklart får du låna honom!Torsdag passar oss. Micke är ju hemma fru o jag slutar halv tre så efter det bara!Funkar der för er?kram

2009-02-16 @ 19:22:04
URL: http://eenunderbardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0