Dag 18.. Nu ger jag upp...

Jag tycker att Oprah Green tea+ inte har gett några som hellst resultat. Ok, klart jag har gått ner nått kg kanske, men mer än så förväntar jag mig! Plus att jag tycker livet är lite smått tråkigt nu när man inte får äta.. Hmm.. Så jag har bestämt mig för att hoppa över till VV (viktväktarna). Jag har räknat ut att jag får äta ca: 24 p / dag. Så nu ska vi se om denna metod går bättre! Genom att banta enligt VV FÅR man äta med gott samvete. Vill jag smälla i mig 10 muffins så FÅR jag det. Men sen får jag heller inte äta något mer den dagen. Det gäller att hålla sig under mina 24 p. Ska bli spännande och kul :)

I will update more tonight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0