Dag 16 + 17

Igårkväll när jag satte på datorn för att blogga kände jag verkligen inte för det. Jag hade ont i halsen och kände för att titta på en film och somna. Jag såg Bedtime stories med Adam Sandler. Skit bra :) En riktigt "Förutsägbar, med lyckligt slut"- film... Sånna gillar jag, iaf om det är komedier! Dagen igår var superbra. Jag började dagen med att hälsa på mitt sötaste gudbarn. Han är ju så otroligt söt att man tappar andan av honom!!!!! Sen gick jag en promenad till mamma för att fika och senare vid 7 tiden träffade jag Maja och Maria. Vi lagade lite mat och spelade spel. Ingen vann för vi tröttnade och slutade spela när det gick dåligt för oss :P . 

 Nu ska jag ta en långpromenad. Måste röra lite på mig! Får panik av att bara vara och inte göra någonting.. Senare idag vid 5 tiden ska jag till Syster idag igen. Ska äta där och sen ska jag och Fredrik vara barnvakt i några timmar. Ska bli kanonmysigt  att få låtsas att man har egna barn :) . Det är så bra att Fredrik följer med och är barnvakt, för då kan man ge uppmärksamhet till ett varsitt barn. Jag gosar och leker med Oliver och Fredrik Spelar guitarr Hero och lyssnar på musik med Wille. Alla blir nöjda och glada! Nej, nu måste jag UT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0