Dag 13.

Nu sitter jag här, med en varm kopp te i min hand! Datorn i knät och en förundran hur tiden kan gå så fort?! Imorgon är det 2 veckor sen jag började mitt nya liv! Herre gud, det känns som igår...

Det är förövrigt så roligt att se hur många det är som läser min blogg varje dag :) Visste inte att jag hade så många trogna läsare! Om ni har missat min reklam längst ner på sidan, så kolla in den! Bluebox är en rolig presentsida för allas smaker!  Sen har jag ett par till reklamer för dom som har intresset för träning  :) ...

Idag har jag spenderat dagen hos mamma ( igen ) är faktiskt fortfarande kvar här.. Tänkte sova en natt till för min älskling ska upp och jobba tidigt imorgon och jag vill inte vara själv hela dagen! Idag har jag haft en riktig latdag! Har inte kännt alls för att gå ut och gå eller nått! Även fast solen lyst vacker idag har jag bara velat vara kvar inne och legat i soffan och glo på TV. Men imorgon blir det nya tag!!!!

En sak som jag tänkt på (och diskuterat med några vänner nyligen) är hur våra hjärnor egentligen fungerar?!?. Jag vet att när man är gravid så ser man bara massa barnvagnar överallt, när man är hungrig så ser man någon som äter, är man olyckligt kär så ser man bara massa gulliga par överallt! Jag har bara trott jämt att man inbillar sig. Att dem sakerna man ser skulle man ha sett ändå, fast när man är känslig över nått så ser man bara det uppenbara (hänger ni med)?
Men idag när jag latade mig i soffan så var det bantningsprogram efter bantningsprogram efter bantningsdokumentärer ect... Det kan jag ju bara inte inbilla mig? Kan jag? Jag skrattade mest åt hur komiskt jag faktiskt tyckte att det var! Men riktigt intressant var det också! Men vem vet, jag hade kanske inte tänk på programmen på samma sätt om jag inte hade "bantat" själv? Who knows?!!

Take care

Kommentarer
Postat av: Chrisse

jag har absolut tänkt på det angående att man ser saker överallt ... ahah när man inte vill se de..

Men kan det kanske vara så att man tänker på det omedvetet.. och läger märke till det Extra mkt när man inte vill ha med det att göra... tex det med kärlekspar när man själv ev nyligen blivit dumpad.. tuff nöt men men jag har linkat dig nu =) puss

2009-02-22 @ 00:37:08
URL: http://chrisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0