Dag 1

                                                                                            
Nu var dag ett avklarad. Jag kan inte påstå att det var en dans på rosor, men vad gör man inte för vetenskapens skull...
Jag tog en långpromenad idag med bra musik i öronen. Finns inget bättre än att lyssna på Brittans senaste skiva, lady gaga eller Katy Perry när man ändå ska ut och traska i skogen! haha.. jag måste ju dela med mig av det roliga som hände medans jag var ute och traskade idag. Jag gick i min egna lilla värld, (ni vet hur lätt det är att bara fantisera sig bort när musiken dånar i öronen och skogen runt omkring en är helt tom. )Jag började såklart sjunga med Katy Perry i låten Hot N' Cold, och när jag minst anar det så dyker det upp en kille med sin hund. Även om han försökte sitt bästa för att inte asgarva åt mig så såg jag att han höll på att dö inombords. Jag flinade lite åt honom och tittade ner i marken, röd som en jordgubbe i ansiktet! imorgon när jag ska ut med Katy Perry sjungandes i mina öron så ska jag sjunga lite mer diskret! 
     Tillbaka till ämnet, vart var jag?! Jo, just det... efter promenaden gick jag förbi min svägerska på en kopp kaffe. Hennes nybakta bullar låg på ett fint fat på bordet men jag höll mig stark och tackade snällt - Nej tack! När kaffet var uppdrucket kände jag att hungern kröp på något så fruktansvärt, men det var inte dags för middag än! In till stan och ut med mammas hundar på en promenad... Gud vad trött man blir utan mat i magen.. men efter det åkte jag och plutten hem och gjorde mat!

Imorgon är det jobb 12-19:15! Så min blogg kommer stå still till imorgon kväll...
 Imorgon ska jag lägga upp lite bilder från idag och ett träningsschema som jag (och min pojkvän) kommer att följa de närmaste veckorna/månaderna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0