Blogg fan! Dag 8.

Herre min skapare! Jag tror jag håller på att tuppa av, av allt tänkande jag gjort de senaste timmarna! Som ni kanske ser så har jag gjort om designen på min blogg. Det var inte lätt ska jag säga. Är ännu inte nöjd. Jag funderade ett tag om bloggar bara är till för smarta datanördar!? Jag tycker jag ändå har bra koll när det gäller data. Men idag "I proved myself wrong" Jag kommer nästa gång jag ska göra nått med bloggen be om HJÄÄÄLP!!!!! Kommer aldrig ge mig på detta uppdraget igen! Nog snackat om mig, hur har er dag vart? ;) hehe..

Dagen började som vanligt, otroligt bra! Min älskade pojkvän kom hem vid 12:30 tiden, la sig brevid mig i sängen och där låg vi ett tag och bara gosade. Så mysigt! Tills jag får ångest över att klockan är så mycket. När vi väl var uppe ur sängen var klockan ganska mycket.. Runt 14 tiden :/. Då tog vi oss en tripp till min kära syster i Enstaberga. Vi drack kaffe och asgarvade åt avsnitt från komedin "yippie kay-ay motherfucker" (eller hur det stavas) MY LORD, vad roliga dom är. Kolla in dom på youtube! När klockan började närma sig 17-18 (tror jag) begav jag och fredrik oss hemmåt, men först vett litet stopp vid ICA arnö för att komplitera lite inför middagen! Det blev pasta (igen) med sås... gott! Förutom middagen så har jag slarvat med maten ordentligt idag.. eller alla dagar faktikt! Jag har krympt min magsäck så otroligt mycket så jag blir aldrig hungrig förens vid 17 tiden. Vilket jag vet är skitdåligt! Om kroppen inte får fett så ger den heller inte av med något! Men en banan fick jag i mig vad lunchtid iaf. När maten var uppäten hade jag och fredrik lite kvaletetstid med varandra, bara pratade och skrattade! ♥ Älskar dig! Sen ville mamma ha lite datahjälp, så vi åkte in till storstaden och drack kaffe och snackade! :) Och det bästa utav allt denna dag det var nog att mamma sa att hon hade köpt en present till mig! (Alltid lika kul att bli överraskad). Jag öppnar kartongen och där ligger dom... mina absoluta favoriter bland  alla skohyllor! Ett par nya, fräscha, svarta reebookskor :D. Gud vad glad jag är, tack snälla mamma ♥ !

min dag har vart skitbra! Jag har däremot en väldig ångest! Jag har inte haft någon tid till att träna. (eller rättare sagt så har jag inte tagit mig tid att träna). Känner mig jätte dålig! Och idag ringde chefen och erbjöd lite jobbtider. Inte tackar man nej till det inte. Så imorgon hinner jag inte heller träna! Om,om,om,om mitt skavsår är bättre imorgon så SKA jag gå hem från jobbet imorgon. Ungefär en mil! Då har jag kompenserat för min lathet iadg :) Men man ska inte hoppas på för mycket, som läget är just nu med foten så är det kritiskt! hehe, jag ligger i sängen och knaprar alvedon. Men det som inte kills us makes us stronger!

Nu ska jag kolla lite DH innan jag ska somna för natten. (Borde somna nu direkt, eftersom jag ska jobba imorgon, men jag vill inte sova;))

Take care!

Kommentarer
Postat av: Bella

skit bra men gör din text vit, för nu ser man knappt nåt=)

2009-02-17 @ 07:46:50
URL: http://gabriellaengvall.blogg.se/
Postat av: Bella

Har syrran fixat nu vet du ;)

2009-02-17 @ 12:56:21
URL: http://gabriellaengvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

men vilken puma. Fina bilder!!

2009-02-17 @ 19:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0