Ligger fortfarande i sängen...

Fredrik gick till jobbet vid halv 4 tiden i natt, jag kunde inte somna om för min mage kurrade så mycket av hunger... Så jag gick upp, rostade några mackor och drack ett glas mjölk! Sen kunde jag somna om igen vid halv fem tiden. Jag har sedan dess vaknat varje timme i hopp om att det skulle vara morgon "på riktigt" men jag tyckte det var alldeles för tidigt för att gå upp när klockan visade halv sju, kvart över åtta, halv nio, kvart över nio.. Men när klockan visade halv tio så gav jag upp med att försöka "sova ut" så jag klädde på mig och gick upp! Men efter någon kvart vart jag uttråkad av att vara själv. Så jag tog datorn och la mig i sängen igen.. Så här har jag legat nu i en och en halv timma.. Längtar till Fredrik kommer hem vid ett tiden. Så kan han hålla mig sällis!


Ikväll blir det roligt! Maja kommer hem över påsk så ikväll ska vi ses för första gången på 3 veckor... Ska bli himla mysigt! Jag ska laga middag åt henne. Tänkta laga köttfärs "korvar". (
det är absolut inga korvar, men man trär köttfärs på grillspätt så det ser ut som korvar) Till det ska jag laga hemmagjorda klyftpotatisar, en grönsallad och såklart tsatsiki till det :) Ska bli himla gott! Vid fem tiden ska jag till mamma på en liten påskfika. Bella och barnen kommer också :) Så jag fundrar starkt på om jag ska ta mig upp ur sängen nu och laga lunch. Jag handlade igår så jag kunde göra fattiga riddare med glass till det. Hur gott som hellst! Ska på samma gång förbereda köttfärspinnarna så jag bara behöver steka dom när jag kommer hem från mamma. Tiden kommer bli lite tight !

Ha en underbar påsk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0